Gratis är gott

Det finns en app som heter Wrapp
Skrev i går på facebook att alla som har en smartphone borde skaffa det. De var en hel del som skaffade det. Men detso fler desto bättre.
Så vad är Wrapp!
Det är en app som är gratis. Där man kan skicka presentkort. Det finns visa som är gratis sen finns det även så man kan köpa och skicka presentkort om någon fyller år eller precis fått barn ;)
Det som är tråkigt är att man kan inte välja hur som helst vilket presentkort man kan skicka och till vem.
Men det ändras varje dag!
Som i går kunde jag inte skicka gratis till någon men i dag kunde jag skicka till några och då kan man välja bara bland vissa.
Dom man vill köpa kan man alltid välja.


Än så länge har jag fått på granit, Em möbler, laredoute, Hope och något mer.
Så kan ni skicka Clas ohlson eller polarn och pyret så vore jag glad om det kommer upp som gratis.
Detso mer som är medlemar desto oftare kan man ju få presentkort.

Presentkort man kan välja på bland annat är:
Cervera, Indiska, stadium, Björn Borg, Em möbler, Granit, JC, elgiganten och många fler.

Så har ni smartphone skaffa WRAPP

Kommentarer
Postat av: lisa

hej! Sigrid är 1,5år nu i dagarna! Tiden går så himla fort och hon ska börja förskolan på måndag! GAlet! lycka till med allt nu! KRAM

2012-01-04 @ 20:56:09
URL: http://www.lisakall.se
Postat av: sara

hej! :)

började precis läsa din blogg och förstår att du vet ganska mycket om turkiet, har en fråga som du kanske kunde hjälpa mig med. När har alla ungdomar i turkiet sommarlov? alltså de som går på gymnasiet? hur länge har dem det och när? Vet du om det gäller överallt att de har sommarlov under samma tid? Är mest intresserad av vad som gäller i Alanya.



Hoppas att du kan svara på mina frågor och att de inte är allt för svåra. Ha det bra!! /sara



2012-01-05 @ 00:12:08

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0