Besök hos BM

Hem kommen från ett besök hos bm som gick galant.
Mycket trevliga besked! Efter det tog vi en promenad hem. Kallt men skönt att röra på sig!
I dag blir det nog en soff dag. I alla fall just nu! Sen får vi se.
Hade tänkt plugga men tar det i morgon! Vet att jag kommer bli trött senare då jag gick upp tidigt!


Att bara se på sängen gör en värm och glad. Att veta att han snart är hos oss. I morgon är det 17 Januari och det menas med att det bara är en månad kvar. Vi började på 280 dagar! Nu har jag gått 248 dagar det menas att det är 32 dagar kvar. 88,6% är gjord. Det är helt sjukt!Vi började på månader, nu är vi nere på veckor och snart bara dagar!

Har funderat på om man ska göra en gipsavgjutning av magen! Och göra något fint av det! Men i så fall får jag nog göra det snart! Här är 2 förslag. En med ett fint sidenband runt eller göra en lampa av den. Ja vi får se om jag får orken att fixa detta!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0