Vissa männsikor

I dag känns som en piss dag. Sorry! Men det är sant. Jag kan bara bli så JÄKLA trött på vissa människor hur dom kan bete sig. Har dom inget vett inne i huvudet?
Blir sura för det minsta lilla som att vi är små barn. Men just denna person som jag menar är ju några år yngre. Och jag orkar verkligen inte bry mig.


Ska snart dammsuga lite tänkte jag. Fy vad dammit det blir när man är hemma så mycket. Plus att jag vill röra på mig.
Senare blir det handling.

Jag hoppas verkligen på en fullmåne effekt. Men varför skulle jag ha den turen för? Jag är ju en familjen Örneling. Jag tror banne mig att våran familj har fått en förbannelse över oss. Hur många familjer har haft så mycket otur som våran familj har haft. Sjukdomar och massa annat. Nej så här blir det nog inget lyckligt slut på det hela.
Jag är galet less på det mesta nu. Vi skojar till och med om hur mycket vi är med om. Att vi säger det är bra att Leon och skatt inte har våra efternamn. Så kanske dom slipper lite av olyckan i alla fall!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0