Vände turen

Kan vi har sådan tur att på en dag så vände turen. Fick tråkigt besked i går men ett positivt i dag.
PÅ fredag vet vi mer. Hoppas hoppas. Fy tusan vad bra allt skulle bli om det blir så!
Dagen blir nog i vilandes tecken som vanligt. natten var ju inte den bästa!
Önskar jag hade ork att göra något gå på stan eller något men nej!


Måste ju även gratta min vän Karin som fick sin son i förrgår. Hon hade BF 2 dagar innan mig men fick 9 dagar tidigare. Vi har verkligen haft en nära kontakt nu när vi båda väntar barn och är så nära varandra. Trodde det skulle vara lite jobbigt om hon fick förre mig. Men nej faktiskt inte. Det har mer fått mig att inse att det snart är dags för mig. (även om det inte känns så) Och att det verkligen är ett liv som ska födas snart.
Även annan tjej fick sin son i förr går! Så ja det är ju ändå snart dags för mig!

Måste försöka plugga. Har ett prov jag måste göra på måndag eller torsdag nästa vecka har inte bestämt mig vilken dag jag ska ta. Men lutar åt torsdag då jag inte orkar läsa till provet.

Får hoppas att jag inte ligger inne på fl på fredag kl 11. Då händer något viktigt! Mer om det senare!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0