Våfflor

Känner sig ändå ganska bra utvilad. Men börjar bli lite små seg nu på eftermiddagen.
Tänkte gå in i duschen och börja en evighets spa. Haha man är ju inte så smidig kan jag ju säga. Tänkte raka benen och så. Gör lite skrubb och hår inpackning. För att pigga upp mig lite.
Sen blir det nog en film! Lugn lördag som vanlig!


Var i väg till ica maxi innan tog oss en promenad. Och så fort jag går lite längre så får jag värkar. Men sen slutar det! Hade det inte vart så förbannat kallt ute hade jag mer än gärna gått längre.
Precis avnjutit några goda våfflor! Så gott!

Kommentarer
Postat av: Anna

nomn nomn nomn... ;)

2012-02-11 @ 21:12:51
URL: http://annisen2.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0