S&S

Var hemma hos Sofie och Suleyman i går, åt tacos kollade på mello och spelade Okey! Grymt trevligt var det! Och jag är stolt att jag inte hade så jätte ont så jag kunde sitta upp och vara trevlig. Klarade till och med och gå i deras underbara trappor!

Innan på dagen gick jag och M till Ica maxi. Och det var sista gången jag gick så "långt" som gravid! Trodde verkligen ryggen skulle gå av i mitt på mig. Och illande hugg hade jag! Nej nästa gång blir med bebis i barnvagn i stället!

Så tråkigt att man inte har balkong så man kan sitta ute och få lite sol energi. Men känner ändå att det blir en soff dag i dag! Kroppen skriker efter vila. Men kanske tar med sig en kaffe ut och sätter sig på en bänk! Kanske bror har sol på sin balkong så man kan sitta där! Bara för att få lite sol energi!

Kommentarer
Postat av: Pia

japp vi bor i alanya sen x antal år tillbaks:) åh nu är det inte många dgr kvar, hoppas han tittar ut så du inte behöver bli ingångsatt...jag var så säker på att jag skulle bli det då jag gick över mina 13 dgr med min son men han kom verkligen ut i sista minut..haha..skönt var det att slippa stora magen med..hehe..min son va 4170kg när han föddes så han var ganska så stor..:) tjejen föddes med planerat snitt så hon kom ju 10 dgr innan o var "bara" 3380kg å det var skönt att gå hela 40 veckor;) det är så mysigt när dom kommer ut o man äntligen får pussa o krama på dom samt komma in i mammarollen på riktigt...lycka till nu!

2012-02-26 @ 14:08:29
URL: http://canim11.wordpress.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0