Snart över

Ja om jag inte föder på toalettgolvet här hemma så blir det inte en alla hjärtans dag prins. Men vi siktar på 17 då det är min namnsdag. Längtar så till BM i morgon och se vad hon säger!

Haft en jätte bra dag. Mysig lunch hemma hos syster med bror. Massa mys med finaste Leon som skiner upp som en sol när han ser moster. Vilken lycka det är. Vilken kärlek han och jag har.
Sedan en snabbis på Ica maxi för att göra världens bästa föräldrar glada. En fin påse med choklad och blommor som vi hängde på dörren. Från oss barn! Mamma älskar att ge saker men jag vet att hon älskar att få också!

Sen hem för att mysa med den finaste killen i världen. God middag och bara umgåtts precis som det ska vara.
En helt underbar dag. Och jag somnar med ett leende på läpparna


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0