Pappa Mustafa

Det är lika jobbigt varje gång M går från BB. Och lika skönt varje gång han kommer.
I natt har vi inte sovit bra och jag längtar hem till min kära säng. Men blir här ännu en natt på grund av olika saker. Men skönt att ha expert hjälp 24/7 i dag är det många som ska åka hem. Och jag hoppas många kniper igen så det blir lugnt på BB kanske kanske M kan sova här då. Ska fråga sen.
Ligger i sängen och tittar på när M har Milo i sin famn och jag smälter varje gång. Jag kan inte förstå att det ligger något under den filten. Något som vi har gjort tillsammans. Någon vi älskar så från första stund!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Visst är det häftigt? Plötsligt är bebisen där... den lille saken som har växt i magen under all denna tid. hur fick han plats? Det är så surrealistiskt och fantastiskt. R är mitt andra barn o 3 v gammal nu o jag är fortfarande helt fascinerad.



Välkommen till ditt livs största äventyr!!

2012-02-29 @ 10:14:04
URL: http://sandraiam.blogg.se/
Postat av: dijana

Stort Grattis !!!! Hoppas allt gick bra under förlossningen!!

Fint namn ni har valt, vi har också bestämt oss för samma namn men vi ska dubbelnamn så det blir ett annat framför ;)

Ta hand om dig o din familj nu!!

2012-02-29 @ 10:36:33
Postat av: Olivia

Grattis till den lilla bebisen :)

2012-02-29 @ 16:55:14

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0