Hans leende!

I dag så skullle M äntligen träffa sin bästis S! Haha. Han är hemma i några veckor innan han åker ner för säsongen. Så jag passade på att gå till mamma. Orkade inte vara själv hemma. Och det blev det fullt hus sen. Med syster, Leon, bror, morbror och Chrille.

Började må riktigt illa så gick hem efter maten och allt började bli galet jobbigt. Jag kände att nä nu orkar jag inte mer. Grät lite och det kändes lite bättre. Men bäst blev det när älsklingen kom hem. Hans leende får mig fortfarande att må så bra. När jag är ensam hemma och han sätter nycklarna i låset ovasätt om det är 1 timme sedan han gick eller 8 timmar sedan så blir jag varm i kroppen. Han är verkligen min andra bättre halva. Han är min själsvän! Min varmekälla. Han är mitt allt! Jag älskar han så!

Om bara några timmar börjar äntligen BIG BROTHER IGEN! Får se om det blir något att se i år eller inte!
Från första stund blev jag förtrollad av ditt leende!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0