Grått och trist

I dag har det varit en riktigt grå dag. I går värst vår vädret i dag vet jag inte vad man ska kalla det. Var ju hos BM innan och när jag kom hem dök jag ner i soffan och vilade. Man blir ju knappast pigg av vädret. Sen har vi inte gjort så mycket mer. Kollat på the girl with the dragon tattoo men måste ju säga att den svenska är så mycket bättre. Men skönt att slö titta på en film.
Snart ska M lämna mig för lite träning. Jag klagar inte. Ska bli skönt att vara själv lite.
För övrigt ganska trist dag eller dagar. Man bara går och väntar och jag orkar ju inte göra något. Så fort jag går ut så får jag ju så ont så kan knappt gå. Men snart så! Snart är han ute!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0