Ensam hemma

Även om det är så skönt att M är hemma och hjälper mig. Serverar mig allt jag ber om. Så njuter jag till fullo när han nu är hemma hos Fatih som kom hem i går.
Hade lagt fram papperna för provet. Men ne dem har jag inte kollat på. Vilat en hel del! Och kollat på serier. Njuter av att det är tyst!


Svar till Dijana. Jag går på rosenlunds. Vilken gå du på? Tror inte dom gör det tyvärr. Få se vad dom säger på fredag!
Efter pratat med Anna innan saknar jade dessa människor och kvällar en hel del <3

Kommentarer
Postat av: dijana

Går också på Rosenlund. Tjata hål i huvudet på dem så kanske du får en hinnsvepning :) Man kan alltid hoppas.

2012-02-08 @ 21:19:38

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0