Bilder

Fick en fråga av en vän om jag ska lägga ut bilder på vår skatt!
Och jag har bestämt att ja det ska jag. Men inte hur mycket än!
Men klart jag vill visa upp min guldklimp. Min älskade son! Så klart ni kommer få se han!


Min syster vill inte att foton ska läggas upp på hennes son. Och det accepterar jag.
Det är ju upp till var och en!
Hennes vän är fortograf och hon får lägga upp några bilder som hon har tagit!
Såg att hon lagt ut nya kort på mosters sötnos!
Dom tog massa kort innan jul. Men här är 2 i alla fall på han!
Hon ska även fotografera min son och hon är jätte duktig!

Kommentarer
Postat av: Lina

Kunde inte kommentera i ditt senaste inlägg.. Men säger bara fy fan.. Är inte det grund till polisanmälan?? Antar att personen var anonym..



2012-02-02 @ 16:25:14
URL: http://maxedius.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0