BF+9

Nu ska jag försöka skriva varje dag fram till dagen han väl kommer hur jag känner och mår! Så ni som är trötta på att höra mitt tjat eller mitt klangande så behöver ni inte läsa när det står BF och nr. Detta är mest till för mig. För att komma ihåg symtomen!


Ja siffrona dom ökar och vi är snart inne på 2 siffrigt igen. Vem kunde tro vem kunde ana det? Jaja så är det! Ingen värst lycka med denna grav. Och jag börjar bli rädd för hur förlossningen kommer sluta. Jag vågar knappt lita på att det kommer sluta eller gå bra.
Men som sagt går in i sista veckan i morgon! ÄNTLIGEN! Sen tvingar jag ut dig.
Trodde mer eller mindre han skulle komma i natt. Vakande av sådana värkar att jag höll på att dö. Men dem avtog sen som vanligt. Grymt fint väder i dag med. Men efter går dagens promenad så hoppar jag promenad i dag. Kommer inte gå långt nu för ens han är ute. Det gjorde för ont! Han lyssnade på sin mormor som sa till han att inte komma ut innan hon kom hem! Så nu är hon snart hemma igen och vi har chafför!
Kroppen är helt slut nu av alla förvärkar och värkar så i dag blir det nog bara soffan!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0