BF+6

Nu ska jag försöka skriva varje dag fram till dagen han väl kommer hur jag känner och mår! Så ni som är trötta på att höra mitt tjat eller mitt klangande så behöver ni inte läsa när det står BF och nr. Detta är mest till för mig. För att komma ihåg symtomen!


I dag är en jäkla skit dag. Kände det redan när jag slog upp mina ögon att jag bara hade velat legat kvar i sängen och skita i allt i dag. Så är det fint väder också. Känns ju inte som man vill ligga inne för det!
Dagarna dom tickar på. Men ingen bebis vill komma ut. Och jag börjar smått undra om han någonsin vill komma ut.
Varje dag har jag alla dessa förvärkar och jag har så jävla ont och kan knappt resa mig upp ur soffan eller sängen. I går låg jag på ett konstigt sätt i sängen och kom inte upp. M fick hjälpa mig upp. Hur kul känns det?
Vaknade även i dag med ont. Men kommer ju aldrig att leda någon vart ändå!
I dag är jag en riktig BF och jag ska nog stänga av både face blogg och telefon i dag! Orkar inte prata med omvärlden. Vill vara själv! M är på väg till en vän så det ska bli så skönt att få vara själv!

Kommentarer
Postat av: Pia

tro mig, jag vet hur det känns att gå över..gick över 12 dgr med sonen..det var dom mest jobbigaste dagarna i hela mitt liv kändes det som, allt var bara jobbigt..man var stor o svullen och blää..minns det där så himla väl! men bara försök att stå ut, det kan ju hända när som helst nu:)

2012-02-24 @ 08:05:52
URL: http://canim11.wordpress.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0