BF

Nu ska jag försöka skriva varje dag fram till dagen han väl kommer hur jag känner och mår! Så ni som är trötta på att höra mitt tjat eller mitt klangande så behöver ni inte läsa när det står BF och nr. Detta är mest till för mig. För att komma ihåg symtomen!


Så var självaste dagen här. Dagen man har längtat efter sen sista UL då man fick beräknad födsel 17 Februari. När vi fick reda på att jag var gravid hade jag ju 23 Februari. Men ändrade senare!
Men än så länge ligger han kvar där i magen.
Hade riktigt ont i magen/livmodern i natt. Och har även känt det i dag. Som knivar som hugger mig. Säkert lilla livmodern som arbetar.
Men inga riktiga förvärkar eller SD!
Sov inte så bra i natt då det gör ont när jag rör mig och gick på toa en del! Så är verkligen helt slut i dag! Så även att jag vet att jag kommer få energi från någonstans om det blir aktuellt så känner jag att vi kan vänta tills i morgon så jag får sova i natt!
Men lite orolig är jag för att det gör så ont i livmodern. Ingen annan har riktigt känt sådan smärta. Men säkert ingen fara.
I morgon är det dags att skriva BF+



Kommentarer
Postat av: Therese

Å hoppas han kommer till er snart min vän!! Är absolut inte kul och vänta! Men vad gör man!! Milyan trivdes ju extremt bra i min mage hehe men få fanns de inte ett enda tecken på att han ville ut!!all kärlek till dig du ska va stolt över dig själv kvinnor är bäst med tanke på va man får genomgå !! Puss

2012-02-17 @ 18:34:37
URL: http://Thereese362.blogspot.com
Postat av: Anonym

Kontakta Helene Lavoilotte. Hon finns på min vännerlista på fb. Hon gav mig taktik massage o det fungerade o hon gör gärna fler. Har du tur så har hon tid i helgen. Rekommenderas! Hon läser t ssk o är klar nu i mars. Massagen är en kurs i hennes utbad. Supertrevlig tjej.

Kram

2012-02-17 @ 19:03:33
Postat av: sandra

Det var jag som skrev om Helene. Glömde skriva mitt namn. :-)

2012-02-17 @ 19:08:36
URL: http://sandraiam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vågar inte säga ngt om ev pris. Hon bor i tenhult. Fick min massage, händer o fötter på lördag fm, proppen gick samma dag o vattnet kl två mellan söndag o måndag

;-)

2012-02-17 @ 19:52:11

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0