BF-9

Nu ska jag försöka skriva varje dag fram till dagen han väl kommer hur jag känner och mår! Så ni som är trötta på att höra mitt tjat eller mitt klangande så behöver ni inte läsa när det står BF och nr. Detta är mest till för mig. För att komma ihåg symtomen!



Ja då var man nere på ensiffrigt. Tänk att vi började på 280!
Månen hade ingen effekt på mig. Kunde först inte somna. Hade jätte svårt att somna. När jag kyckades somna sov jag faktiskt riktigt bra i några timmar. Men sen vaknade jag vid 5 tiden och mådde illa och hade svårt att somna om. Så natt sömnen var som vanligt! Och ingen bebis!
Känner att dagen kommer bli ganska konstig i dag också! Vaknade ju inte helt rätt kan man ju säga.
I går hade jag himla ont i ryggen och det krampade lite i livmorden uppe i magen och till höger. I morse hade jag värsta mens smärtan nere i magen. Men nej då den behagar inte att titta ut mer än att reta upp mig ännu mer!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0