Bf -13

Nu ska jag försöka skriva varje dag fram till dagen han väl kommer hur jag känner och mår! Så ni som är trötta på att höra mitt tjat eller mitt klangande så behöver ni inte läsa när det står BF och nr. Detta är mest till för mig. För att komma ihåg symtomen!

Vaknade som vanligt samma tid som jag gjort den senaste tiden! Förstår inte hur man kan vakna samma tid varje morgon. Som en kl ringer. Visst vaknar jag till 100 gånger innan dess. Men just den tiden så är jag klar vaken och kan inte somna om.
Natten har inte varit rolig alls. Kissade mer än vanligt i natt och vaknade några extra gånger av värken jag hade i magen och ryggen.
Nu har vi precis ätit frukost och jag har druckit mitt hallonblads te. Jag dricker inte det för att få igång någon förlossning numera utan mer för att jag har hört att det ska vara bra för förlossningen och efter förlossningen. Men det smakar banne mig inte gott.
Annars har jag ont i mitten av ryggen som bara den. Mensvärk smärtan är här i dag med. Och även längst ner i ryggen. Ibland värker det ända ner till benen.
Ljumskarna gör ont så fort jag ska resa mig upp och ska gå så gör det så ont i början. Nästan så jag vill fälla en tår varje gång jag måste ta mig upp ur soffan eller sängen!
Ringen sitter fortfarande på handen. Men det börjar bli lite trångt.
Svettig är jag med och huvudvärken den lyser då inte med sin frånvaro. Det beror nog mycket på att jag inte sover så bra.
Vaknade även i natt av någon smärta.
Så ser det ut 13 dagar innan BF! Och jag hoppas jag slipper skriva så många uppdateringar om detta!
Vi är så nyfikna över vem du är där inne!

Kommentarer
Postat av: Sandras Värld

Åh så mysigt, det kommer gå snabbt nu :) kram

2012-02-05 @ 10:18:05
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0