BF -12

Nu ska jag försöka skriva varje dag fram till dagen han väl kommer hur jag känner och mår! Så ni som är trötta på att höra mitt tjat eller mitt klangande så behöver ni inte läsa när det står BF och nr. Detta är mest till för mig. För att komma ihåg symtomen!

Usch vilken dag det var i går. Allt var bara jobbigt! Magen levde rövare inte var det skatt utan magen. Men efter linfrö så är det väl inte så konstigt!
Hade hoppats på en bättre dag i dag! Men nja ser lika dant ut om inte värre. Huvudvärk from hell igen! Måste vara att för att jag sover så himla konstigt och en sömncocktail från förlossningen är inte långt borta nu. Bara för att få sova 1 natt.
Det är fint väder ute i dag. Säkert väldigt kallt men jag tror jag ska ge mig ut på en promenad senare för att få lite frisk luft!
Tycker synd om M som får höra mitt klagande hela tiden. Och han hatar att se mig ha så här ont. Han vill göra allt för mig. Men det finns inte så mycket han kan göra för att hjälpa mig. Men han är guld värd!
Förövrigt är det inte nytt 12 dagar innan bf!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0