BF-1

Nu ska jag försöka skriva varje dag fram till dagen han väl kommer hur jag känner och mår! Så ni som är trötta på att höra mitt tjat eller mitt klangande så behöver ni inte läsa när det står BF och nr. Detta är mest till för mig. För att komma ihåg symtomen!

I går trodde jag faktiskt att det skulle ske något. Hade ont och SD och massa annat. Men nej då! Här är det lika dött som vanligt i dag. Lite ont i ryggen men inget mer typ.
Och nu ska jag väl kunna koppla av i 2 dagar då det bara är 4% som föder på självaste BF dagen så bland dom är jag nog inte. Och i dag känns det ju inte som något är på G!
Inget mer att säga om denna graviditet i dag!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0