Bästa ever!

Håller på att tvätta och väntar bara på att den ska bli torr så är det klart. Skönt att ha tvättstuga och tvätta allt på en dag så är det över sen. Just nu går det inte åt så mycket tvätt. Har typ bara mysbyxor på mig hela tiden!
M har precis lagat en underbar lunch till mig. Han är så duktig som har lärt sig att laga mat nu!
För övrigt en seg dag. Mycket häng i soffan! Tänkte jag skulle försöka vila snart!


I går när vi va hos mamma så hade hon vart i Ullared dagen innan så bebisen fick lundmyrs tallrikar en djup och en plat. Sedan en jätte fin pyjamas.
Sen fick vi alla varsin alla hjärtansdags påse. Där i låg det En fin diskhandduk, servetter, grytlapp, chocklad och 2 saker till bebis. Hon är för underbar min mamma.
Vi försöker klura ut att ge henne något i morgon. Men vet inte vad.. TIPS?
Postat av: Greken

Tänk om han kommer imorgon! Vilken perfekt alla hjärtans dags-present det vore ;)

 

Svar: Ja eller hur skulle vara den bästa ever! <3


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0