2-4 veckor

Så var dagen här. Dagen man pratat om länge. Man säger ju alltid att bebisen kan komma 2 veckor innan BF eller kanske 2 veckor efter BF. Och allt där i mellan. I dag är det den dagen då det är 2 veckor kvar. Så nu kan det ske när som.
Kroppen har sedan länge spelat mig ett spratt med förvärkar, sd, ont i magen, ryggen och allt annat. Men ingen bebis. Nu försöker jag inte tänka alls på något, för allt det där har gjort mig galen.
Jag hoppas bebisen behagar att titta ut av sig skälv. Jag bävar för en igång sättning hört massa historier om det. Sen behöver det ju inte hända mig. Men att föda naturligt när skatt är redo är jag mycket mer för!
5% kvar av denna graviditet hoppas jag!

 


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0