Vill gråta

Just nu vill jag bara börja gråta.. Inget blir som jag har tänkt mig. Allt blir typ bara värre.
Milo vaknade och hade sovit hela natten lång. Han var pigg och glad hela förmiddagen. M där emot hade inte sovit något på hela natten. Nej för han hade extrema magsmärtor. Så han fick åka in till akuten. Mamma körde in han och var med han! Vad skulle jag göra utan mina föräldrar.
Jag och Milo åkte hem till mamma och pappa dom passade Milo så jag kunde åka upp till min sjukling, som var mer död en levande typ. Han var ju allergisk mot morfinet han hade fått och hade svullnat i ansiktet.
Just nu vill jag bara gråta. Jag är sjuk, Milo blev gnällig på eftermiddagen, M är sjuk, det krånglar med andra saker, vår väska är fortfarande inte hittad och jag har massa att göra i skolan!
Men älsklingen ringde nyss och sa att han började må bättre nu i alla fall!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0