Besök på Vc

Ringde VC i dag efter ännu en hemsk natt för Milo. När han vaknade grät han konstant. Fick en tid ganska så snabbt. Min kära syster följde med mig upp så M kunde sov. Så nog av oss var utvilad. I natt tar han hand om Milo om han inte sover.
Han fick inhalera och fick cortison sen blev han faktiskt lite bättre. Tur min syster var med för mitt huvud hängde inte riktigt med på all info. Och hade M vart med hade ingen av hos hängt med.
Han somnade ganska fort i bilen hem. Sen sov han från halv 1 till halv 6. Vaknade var ganska pigg så vi badade han och det älskade han som vanligt. Sen myste vi framför lucia och julkalender sen ville han sova igen. Han var nog väldigt trött och behövde nog verkligen detta. Så vi hoppas att vår Milo är tillbaka i morgon.
Vi har fått ännu en medicin nu. Det är med cortison som ska förebygga att han inte bli så dåligt varje gång han blir förkyld.
Tur han är en liten muffins då han inte äter alls bra. Bara välling som går ner. Men han har ju lite fett att ta i från.


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0