Adana: Resdag

Ska försöka skriva så gott jag kan om resan. Delar upp den så blir det inte så lång! Finns mer bilder på Facebook
 
Började med att kl ringde 5 på morgonen! Vi alla var faktiskt pigga! Åt lite frukost. Sen kom mamma och hämtade oss för att köra oss till bussen. Tyckte det var smidigt att ta bussen faktiskt. På bussen fick Milo låna en barnstol mycket bra! Han somnade nästan på en gång och sov hela vägen till Landvetter! 
Där hade vi några timmar som väntade innan vi checkade in. Inget som gjorde oss något för det gick fort. Tog en kaffe med Anna och Osman som skulle åka samma plan som oss till Istanbul! 
När vi väl skulle gå igenom tullen ja då säger hon i tullen har du ditt PUT med dig. Shit ingen tanke på det alls. Inte min man heller som jag faktiskt tycker att han skulle tänkt på dig då jag hade både mig själv och Milo att tänka på.
Ut kommer du men hem är värre. Resan började ju perfekt. 
Flygningen gick riktigt bra för Milo! Han somnade innan vi lyfte så han hade inget ont av det! Vi hade turen att ingen satt jämte oss så Milo fick ligga och sova på ett eget säte! 
Landningen gick kanon också! Sen var det bara att gå igenom den stora flygplatsen från utrikes till inrikes. Och sedan hoppa på flyget till Adana! Även här gick resan kanon! Alla väskor kom med och vi hoppade in i taxin! 
Ringde när vi stod utanför och alla kom springandes ut. Seyda tog Milo i från mig även att vi hade sagt att dom inte fick göra det då Milo kan bli lite rädd. Men det fick vi ju veta resten av veckan att det brydde sig dom inte om att lyssna på. Men det gick jätte bra. 
Så kom vi in och dom bjöd självklart på massa mat och vi satt och pratade innan vi hoppade i säng! Döds trötta! 
 
Mys med pappa i väntan på flyget!

Skön att han fick ett eget säte 
Jätte roligt att dra upp och ner 
 

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0