2012

Jag tänker inte skriva någon årsresumé! Detta året har varit allt i från underbart det bästa året någonsin. Ja det beror ju på att min finaste pojke föddes till ett av dem sämre åren. I år har jag verkligen märkt vilka som är ens vänner och vilka som tagit avstånd sen jag har blivit mamma. Jag har inte heller vart bäst på att höra av mig till folk. Men det är en stor omställning att bli mamma. Men vissa har visat att de alltid finns där. Visa har visat att man inte betyder lika mycket nu när jag är mamma. Men det är något jag ska ta med mig till 2013! Jag ska bara ta vara på dom som verkligen alltid finns där. 
Jag har andra saker jag ska göra under 2013. Inga löften! Bara saker jag vill göra. Jag skrev förra året vad jag ville skulle hände 2012 som jag alltid gör. Jag hittar inte det så vet inte om det kommer upp. Men ska göra ett för 2013. Som kommer upp nästa nyår. Det är mycket som ska hända 2013. Mycket som jag inte har berättat mycket som fortfarande inte är sagt. Men ni ska få se. 2013 det kommer bli ett grymt år. 
Men trots allt så var 2012 det bästa året! Min älskade SON kom till världen! 
Lite bilder på vad som har hänt 2012 lägger jag upp i stället! 
 
Kusinernas första möte <3
Milo och hans fadder Mea 
Min älskade son 
Vi firade midsommar i Hällefors 
Kusinerna är riktiga vänner 
Vi flyttade till ny lägenhet 
Hade mini semester i Halmstad 
Var i Båstad och firade pappa
Besökte kaninerna på Liseberg
Åkte till Norrköping för att umgås med fina vänner
Vår fina badkille 
Firade mamma! 
Åkte till Adana för att träffa hans familj! <3
Firade jul

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0