Viktnedgång

Som jag skrev för ett tag sen att jag ska börja gå ner i vikt i min takt. Jag vet ju att motionen är viktig och nu har vi en tävling varje vecka några svurkmammor. Denna veckan skulle vi gå 1,5 mil och nu nästa vecka blir det 2 mil. Vi har laddat ner en app som visar hur mycket alla gå. Det är verkligen något som peppar mig totalt. Och all pepp från M också.
Ställde mig på vågen i dag och den visar -2,1 kg på en vecka. Å vilken lycka!
Nu är vi gång och nu kör vi!

Dock i dag blir det nog lite onyttigt då det är Bayram. Så något gott ska vi allt äta! Men det går vi bort i morgon!


Kommentarer
Postat av: Emma Öral

Ååå vad roligt :) Grattis! Alltid kul när man ser att ens slit och svett ger resultat! Kämpa på nu! :)


Svar: tack :)
Zandra Örneling

2012-08-19 @ 11:29:27
Postat av: Mea

Duktiga du!! Pepp pepp pepp!!

Svar: tack <3 mitt
Zandra Örneling

2012-08-20 @ 15:06:09
Postat av: Kristina

vad duktig du är :)
Jag är med i viktväktarna, dem har hjälpt mig att gå ner 7 kilo på 3-4 månader
Kram!

Svar: Tack :) Har också kört V.V och gått ner 20 kilo en gång. Men den här gången har jag ingen ork till det. Men det är sjukt duktigt av dig med :)
kram
Zandra Örneling

2012-08-22 @ 18:41:12
Postat av: Malin

Duktiga du! När jag kommer hem här ifrån så kör jag också!
Vad heter den braiga appen!? Kämpa vidare!!!

2012-08-25 @ 11:39:00

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0