Foton

I dag har jag gjort ett måste! Jag har fixat med alla foton. Eller nja jag har ju inte börjat scrapbookat än men sorterat dem och satt in när Milo var 1 månad 2 månad och 3 månad i hans 1 års ram. Har inte när han är 4 och 5 än. Men har även framkallat bilderna från senaste tiden. Försöker göra det ganska så ofta då jag har en del bilder.
Men försöker att ta framkalla så många bilder som jag gjorde första gången. För alla var ju inte ens bra. Men då kunde man inte välja. Först månaden hade jag tagit nästan så dubbelt så mycket kort som jag tog i Maj. Nyhetens behag! Men man vill ju fånga varenda ögonblick!
Kollar så pappa städar bilen ordentligt 
coolast i stan
Min älskade son 
Ge mig mat
Kan ju inte riktigt sitt upp själv än så bra med kudde som stöd om jag faller 
 
 

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0