Det där lilla extra

Jag försöker ofta bara skicka i väg ett sms eller mail eller något för att göra någon glad, tala om att jag tänker på dem eller något annat.
Jag blir lika glad när folk gör det till mig.

Det bökade lite i går och jag kände att jag tappade suget till allt. Pratade med en vän i går, i dag skickar hon ett mail och frågade om allt löste sig. När jag svarade att det löste sig blev hon jätte glad. Det betyder mycket bara det lilla.

Annars i dag har det var lugnt. Ingen promenad i regnet som har öst ner i dag. Men var faktiskt skönt att ta en vilodag. Och tog en paus från det nyttiga också. För i dag slank det ner en godispåse. Men jag får ha någon sådan dag. Bara det inte händer jämt!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0