Alla måsten

God morgon!
I dag är vädret ja hur det vill, sol, moln, blåst, regn ja allt typ. Så vad ska man hitta på? Såg klart på turkiserien i går så nu ska jag inte alls börja kolla på någon ny just nu!

Sitter just nu med en cola light jämt mig, hade låtit bättre med en kaffe! Men jag var inte alls sugen på något varmt!

Har en massa måsten jag måste ta tag i. Allt det där gör att jag får ont i huvudet och blir trött av att bara tänka på dig.

Milo ligger i babysittern och just nu biter han på sin sophie som låter jätte roligt tycker han. Tur vi bor i en två nu och att M har höron proppar. Milo har börjat tjata så himla mycket, han är inte tyst många sekunder.

Ja men så börjar vi tisdagen då!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0