Vilka tjejer

I dag så har jag vart en stund på skolan och träffat Johanna. Och min ena lärare. Många kom fram och beundrade min älskade son. Och det är så skönt att inte plugga just nu. Njuter varje dag att få mysa med min son. Ska på möte om 2 veckor och prata om hur jag ska lägga upp resten av skoltiden.

Sen träffade jag mina underbara turk fruar Sofie och Emelie och vi tjatade bort 2,5 h. Jätte mysigt. Jag längtar så till prinsen och prinsessan kan leka med varandra. Att hon redan är 6 månader snart är helt otroligt.
Längtar även till Sofies små änglar kommer hem. Men får vänta lite! Å vad stora dom kommer va när dem kommer hem.

Nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem efter träningen. Jag och Milo ligger i soffan och myser och pratar. Å han börjar bli mer med nu. Han är ingen nyfödd bebis längre. Han växer på alla möjliga sätt min pojke. I morgon blir det BVC ska bli kul och se vad han har gått upp.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0