Vikt nedgång

Lyckades ju gå ner dom kilorna jag fick när jag var gravid. Men jag är ju inte alls njöd med min vikt. Jag vill ju gå ner ännu mer. Jag har tränat förr men känns inte som det hjälper (visst måste man äta rätt också) men det funkar inte för mig. Har även kört V.V och det funkade ju grymt bra. Men känner att det är inte dags för det. Det tar så mycket tid att räkna och hålla på.
Men jag måste börja göra något snart. Frågan är bara vad jag ska köra. Vad jag ska göra. Vad jag ska sluta äta och börja äta i stället.
Jag har börjat fundera på att ta kort på vad vågen visar och lägga ut det här på internet för att bli mer peppad och går jag inte ner är det ju "pinsamt" Så därför köra man så man verkligen går ner.


SNÄLLA GE MIG TIPS! Jag vill köra på beach 2013 i alla fall! Jag vill kommer ner till minst 75 kilo!
Här vägde jag 70-75 kilo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit i en massa dieter...de gör att man går ner snabbt men dessvärre går upp lika fort igen när man börjar äta vanlig mat igen...Jag gick ner i vikt genom att äta mindre potioner samt vara ute och gå minst 1 tim varje dag...kör oxå plankan, som är en bra magövning när man har varit gravid...gör INGA situps!! Skit i godis, chips, hamburgare och sånt...unna dig EN dag i v när du får äta sånt...:) Kort och gott...förbränn mer kalorier än vad du får i dig på en dag...:)

2012-04-26 @ 21:07:57
Postat av: Mikaela

Hur mycket vill du gå ner? Själv försöker jag gå ner minst 20 kg och jag har börjat med LCHF, vet inte om det är bra eller inte. Men du får ta långa barnvagnspromenader och äta mindre kanske. Lycka till!

2012-04-26 @ 21:12:04
Postat av: maria

Jag hejjar på dej Zandra ;) Håller ju själv på och bråkar med dessa kilon som man stör sig på. Jag tror att man måste ställa in sig på att nu jääklar gäller det. Ha tålamod. Och fortsätta kämpa fastän vågen stannar upp ibland. Skriva ner vad man äter är rätt bra, för det gör att man äter mindre! Man vill ju inte skriva ner "något dumt" liksom. Jag har försökt dra ner på bröd och sånt, kollar kalorier på det mesta. Räknar inte exakt utan kollar på saker och ting av ren nyfikenhet. Mycket som man tror är "fattigt" som har mer kalorier än man tror. Annars är det nog bara ett "jävlaranamma" som gäller tror jag :)

2012-04-26 @ 21:49:23
URL: http://marusschka.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag tror stenhårt på GI. Långsamma kolhydrater o undvik godis. Rör på dig varje dag.Promenader m vagnen o ha ett mål.Mitt första är vårruset. Träna o gå ner för dig själv o häng inte ut dig. Det blir negativ stress. Sätt upp ett mål:Att orka springa en km, att komma i en fin klänning... O ha en gottedag i v där du kan unna dig o äta o göra vad tusan du vill. :-D Det är mina bästa råd.

2012-04-26 @ 22:17:14
URL: http://sandraiam.blogg.se/
Postat av: Maria K

Här har vi åtminstonde ett område jag kan. :) Vill du ha hjälp och tips så är det bara att säga till love. Jag tycker bara att det är roligt vet du. Saknar diiiiiiiiig!!

2012-04-27 @ 12:30:52
Postat av: Nathalie

Ladda ner katrin zytomerskas senaste bok lchf. den ar as bra. ta den i ljudboken sa ar den annu battre >:D

2012-04-28 @ 19:38:23
URL: http://nathalieandersson.blogg.se/
Postat av: Helena

Kan varmt rekommendera lchf (low carb high fat). Har testat en massa dieter, men denna har verkligen funkat för mig OCH det känns inte som att man bantar(aldrig hungrig) Jag har gått ner 9 kg på en månad.. Du får gärna kolla in min blogg, har skirivt lite om det där den senaste månaden. Annars finns det en massa bra bloggar som handlar om just lchf, testa att googla 56kg. Hon har en jättebra blogg med massa bra recept!

2012-04-30 @ 15:31:30
URL: http://helenajohansson.webblogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0