Tomt

I dag tittade solen allt fram lite! Så jag och Sofie bestämde att fika på uteservering. Det var lite kallt men det sket vi i och njöt av den gula saken på himlen. Satt där i 3 timmar och pratade om allt möjligt. Självklart var Milo med men sov så gott i vagnen.

När vi kom hem mös vi i soffan och väntade på att baba skulle vakna. Min son är helt underbar. Och jag älskar att mysa med han.
Började må illa och vilade när M vaknade. Så vi såg inte varandra så värst länge.
Nu är han på väg till jobbet och det är tomt i sängen. Milo ligger i hans säng och snarkar.

I morgon är det dags för 2 månaders läkarbesök. Ska bli spännande och se vad doktorn säger om våran plutt. Första gången jag går till BVC själv. Men det ska nog gå bra det med!

Måste bara säga att jag och M är så glada att vi äntligen kommer få vara i fred från allt skit snack från en person numera. Bloggen är borta och vi kan slippa höra vad hon ljuger om.

Här är våran lilla tjockis <3


Kommentarer
Postat av: Emmaa

Så fin han är eran lillekille :)

2012-04-25 @ 06:39:06
URL: http://leonsmammaemma.blogg.se/
Postat av: Karin

Haha lilla tjockisen!! <3

Vad väger han nu? :)

2012-04-25 @ 10:04:37
URL: http://imittskafferi.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0