Sista måltiden

Nu kör vi sista måltiden för i dag. Milo har inte velat somna för natten än så passar på att ge hem lite innan vi försöker sova. Baba sover redan i alla fall. Sen kl 20 har han legat och snarkat. Han var grymt trött somnade till och med när GS spelade. Och då är han trött.
Men han har bara sovit 3 timmar i natt så inte så konstigt. För min man lyssnar inte på mig när jag säger att han inte ska sova så länge på fredagen så han kan somna på kvällen. Men ändå sov han till 16.
Få se hur länge han sover i natt. Han kan säkert sova över 12 timmar.

Fast jag ska ju inte klaga för han lät mig sova hela natten så fick 10 timmars sömn.

I går var M döende han hade börjat få ont i halsen. Så han var på Ica och köpte en massa C vitaminer och drack te. Det var så synd om han. Han suckade många gånger. Män alltså! Det är tur dem slipper vara gravida och föda barn. Vaknade upp av att jag också kände av att jag hade ont i halsen. Men ingen vila för mig i dag. Nej storhandling och tvättstuga har stått på dagens schema. Man märker att vi har en pojke bara en massa blåa kläder.
Hade ju sagt att jag skulle sova hos mamma i natt eftersom dom inte är hemma. Men lyckades sova så bra i natt plus att M var ju så trött och han ska jobba extra i morgon natt.

Hoppas på en lugnare dag i morgon. En dag med sol så man kan vara ute lite.
Men nu hoppas jag på en bra natt sömn.
Det måste vara bröstmjölken som gör att Milo sover bra. I går fick han ersättning som sista mål och då vaknade han 3, 5 och 7.

Och i går var det hela 2 månader sedan han kom till världen. Va gjorde jag utan han innan?

Sov så gott!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0