Ost och Kex

Vi har inte riktigt firat att M fått jobb så i dag när jag handlade köpte jag ost och kex. Gud så gott det var. Var bara vinet som saknades.
Milo har varit vaken större delar av dagen i dag. Så nu i kväll har han vart lite kinkig. Men nu låter det som att han sover. Vi får hoppas att han sover till minst 3 i natt i alla fall.
Det är egentligen sjukt att jag ens är normal. I hela mitt liv har normal sömn vart ett måste för mig annars får jag näsblod, problem med magen, problem med annat och blir allmänt sur. Så jag förstår inte att jag inte fått något av det än. Att jag ens är en människa.

I går kände jag hur det började ömma och spänna i bröstet. Så nu har jag fått känna på mjölkstockning. Pumpade en massa i går i natt och i dag och ny känns det bättre. Slapp febern i alla fall. Men det gjorde verkligen ont.


Kommentarer
Postat av: Maria K

Att vara mamma är det samma som att vara superman? Jag tror det. Jag saknar dig strumpan!!! Massor!

2012-04-12 @ 17:15:33

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0