Mys dag

I natt fick jag ju nästan sova hela natten somnade vid halv elva och sen var vi upp och åt vid halv 5 sen tog M hand om han vid 6 och jag fick sova till halv 9.

Sen har vi bara myst Milo och jag hela dagen. Även träffat fadder Mea. Så ska inte klaga på denna dag.
Nu får vi se hur natten blir. Sista natten för M sen går han inte på för ens tisdag natt så många nätter tillsammans.
Men en natt ska jag faktiskt sova hos mamma och pappa dom är i Halmstad i över en vecka. Så får M och Milo sova här bara för att jag ska få sova en hel natt. Å vad jag längtar.

Tack för era tips om vikten. Ger mig gärna mer tips och idéer. Har faktiskt skaffat en blogg som bara ska handla om min vikt. Har gjort den med lösenord. Än ska jag inte ge ut den till någon. Vill se om jag kommer skriva i den eller inte. Men säger till och vill ni ha lösen då så är det bara att fråga.

Nä bäst att sova ska träffa Emelie och prinsessan i morgon!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0