Kollat på lägenhet

I dag var vi och tittade på lägenheten och den var jätte mysig. Så vi har tackat ja. Men sen vet vi ju inte om vi får den. Får veta det nästa vecka. Inflyttning är den 1 Juli. Har redan börjat planera allt i mitt huvud hur vi ska göra.
Lite ledsen är jag att vi kanske ska lämna denna lägenheten. Men det kommer ju inte funka.

Sen har jag och Milo vart och myst med Emelie och prinsessan. Är otroligt glad att träffat henne. Och vi hoppas på att det blir "en sommar i Sverige med dig" (ensam mamma intro)

Sen kom kär mamma hit med ett jätte stort påsk ägg till Milo med massa fina saker. Och ett stort påsk ägg till mig och M. Sen bjöd ja henne på middag, som hon glatt tackade ja till.

Vi har även badat våran älskling i dag.


Kommentarer
Postat av: Jen

Ohhh sicken sötnos!! Masallah!!!



Kul med ny lägenhet!!

Jag saknar fortfarande vår första lilla lägenhet på 42 kvm där vi bodde när Mikail föddes... det finns så mycket fina minnen där... :)



Kramar Jenny

2012-04-06 @ 10:30:44
URL: http://guzelicilus.se
Postat av: Marielle

Hej har din sambo kollat på meningen? Kram

2012-04-08 @ 20:26:10
URL: http://mariellenilssons.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0