Dags att börja jobba

I dag gick jag och Milo hem till mormor och morfar för att låta Baba sova lite längre. För i kväll är det dags för han att börja jobba. Kl 00.00 börjar han.

Har öven hunnit med att fika med Sofie i dag med. Alltid massa att prata om och lika trevligt som alltid!

Ibland undrar jag varför jag ens bloggar om vissa saker. Är det liksom någon som bryr sig om vad vi gör varje dag. Ja det måste det ju va om man ser på statistiken. Men ibland känns det lustigt att skriva ett inlägg för jag inte har gjort typ något!
Bara babblar på om typ inget alls.

Jag hoppas verkligen Joe åker ut ur BB i dag. Han har blivit galet störd.

Nej nu ska jag mysa med mina pojkar innan den stora pojken åker till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag följer dig troget och läser gärna om dina dagar..



Joe MÅSTE ut idag.. Drygare människa får man leta efter.. I början gillade jag honom men nu undrar jag om hissen går hela vägen..



Kramen

2012-04-15 @ 19:49:03
URL: http://maxedius.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0