TRE

I dag har mon mobil vart död nästan hela eftermiddagen då det tydligen var någon strömavbrott hos tre. Jag klagar inte på 3 för det kan hända vilket företag som helst. Men nu ser det ut och vara i gång igen. För nu har det pipt en hel del i mobilen. Alla som har försök ringa och skicka sms!

Annars inget roligt som har hänt i dag.
M har skrivit på sitt kontrakt. Känns skönt att veta att han har jobb ett tag till.
I går när han kom hem så frågade jag om han kunde hjälpa mig med tvätten.. NEJ sa han inte nu! ÖÖÖ varför? Jo för jag måste hem till din mamma. Sötisen har varit så orolig han också. Och när han fick höra att mamma var hemma. Var han tvungen att gå hem och hälsa på.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0