Svar till Jessica

Roomie Jessica om Min Mustafa:
och det bästa är att du vetat att du velat ha honom i flera år. redan innan ni var ett par. Och så fick du honom, du bär hans ring och hans barn. Helt perfekt! Jag är så glad för din skull att det blev ni gumman <3 saknar dig. Kan du inte komma upp till sthlm och träffa mig och amelie snart? Puss!
Svar: Tack så otroligt mycket fina fina du! Saknar dig också och har tänkt på dig en massa! Vi funderar på att åka upp till Sthlm en helg eller något och då vill jag absolut träffa er! Så länge sen vi sågs! Men har koll på dig på facebook :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja kom snart! :D då hoppas jag att jag är en given person att träffa :) pussss

2011-09-07 @ 21:08:50
URL: http://melvan.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0