R.I.P

I går fick jag reda på att en tjej som jobbade på Heikkin barri där M bror jobbar hade tagit självmord. Hon hade hoppat ut från sin lägenhet utanför restaurangen framför alla.
Jag träffade henne när jag var nere i Alanya i somras. En jätte söt tjej från Finland som jobbade där som allt i allo. Hennes pojkvän jobbade där också och det var ett sådant sött par. Vi vet inte varför hon gjorde det. Hon var tydligen väldigt full den kvällen. Och vem vet vad som finns i drinkarna man beställer.
Kände en inte men som sagt träffade henne nästan varje dag när vi var i Alanya.
Det är så hemskt och jag vet inte vad jag ska säga!
Min tankar går till alla som jobbade med henne och hennes familj och vänner

Kommentarer
Postat av: esther

Men usch då. Rip :(

2011-09-25 @ 18:44:57
URL: http://mylifeallover.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Fy vad hemskt :(

2011-09-27 @ 08:00:18
URL: http://Melvan.blogg.sr

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0