Prins/prinsessa

I morgon är det dags igen att få se skatt igen. Då jag och syster och Leon ska till Linköping för att kolla könet.
Jag har alltid velat veta könet innan. Och just nu vill dom ju inte berätta det i Jkpg. Så då åker vi upp dit. M ska jobba så han kan inte följa med.. Men huvudsaken är att han har vart med en gång. Syster var inte seg på att säga ja till att följa med.
Men jag kommer nog dra lite på att berätta vad det är som döljer sig där inne. Visst ska M veta och syster får ju veta eftersom hon är med och sedan mamma, pappa och bror. Men sen ska jag nog hålla hemligt ett tag i alla fall. Mest för att jag vill se om jag kan hålla tyst om det:)

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0