Mys med älsklingen

Väntar på att M ska komma hem igen. Han och Bambam är på ica maxi! Han skulle handla något som vi skulle kunna äta i kväll. Men båda kom verkligen inte på vad vi skulle äta.. Så får se vad han kommer hem med. Något smidigt hoppas jag!
Sen har jag laddat ner en film som vi ska kolla på tillsammans. I vårt hem så brukar kvällarna se ut så här att jag sitter/ligger i soffan och kollar på tv eller sitter vid min dator. Och M han ligger/sitter i sängen och kollar program på hans dator. Men i dag ska vi titta på en film tillsammans!


Och hösten är äntligen här. Har tänt en massa ljus i lägenheten! Älskar när man kan göra det. Har längtat så efter hösten i år!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0