Lycka

Var barnvakt åt min sötaste Leon i dag! Att få se han och bara se hur han skiner upp i ett leende när han ser moster är helt otroligt. Vilken lycka det är! Han är så söt. Han är så perfekt! Han är mosters godaste goding. Blir så glad när jag får chansen att träffa han! Jag ska alltid finns där för dig Leon!
Jag ser fram emot och se dig växa och bli en stor kille! Jag ska finnas vid din sida livet ut!


Efter att syster hade gjort sina ärenden i dag så åt vi pannkakor! MUMMS!

I dag gjorde M sin sista tenta på SFI och han fick mycket väl godkänd! Så duktig han är!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Planer för helgen? :)

2011-09-09 @ 11:13:05
URL: http://smnmode.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0