Lista snodd av Maria

Tog den här listan av min fina vän Maria

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Jag är alltid den som är där 20 min innan jag behöver. Jag är alltid den som får vänta. Kan bara tänka mig sen när jag får bebisen då det inte är lätt att hålla tider!


HAR DU BRA KONDITION:
Öhhhh nej det har jag verkligen inte! Har haft och den har kommit och gått men just nu är det lika med noll! Efter bebis hoppas jag på bättre igen


NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:

Hatar just nu att bli fotade. Inte ens en Zandra bild har det blivit. Senaste gången var nog när vi var i Alanya tror jag. Tar i och för sig kort på min mage varje vecka. Kan va kul och se hur mycket den växer!

 

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Helt okej. Jag har sovit 6 timmar inatt, vilket är någon form av rekord de senaste 2 veckorna. Feberfrossan jag hade hela dagen igår är borta och klumpen som spökat i min mage i 3 dagar känns lite mer under kontroll. 

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Jag har alltid haft glad färgade kläder eller allt utan svart och vitt. Men nu det senaste så är det faktiskt mest svart och vitt som jag har på mig!

 

BLIR DU BRA PÅ KORT:
Nej! Kan väl kanske få till det ibland men inget som jag skulle skryta om!

 

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Oj gråter ganska ofta just nu! Har ju som sagt hormoner. Fick en lite tår i dag efter dårhuset som vi var på studiebesök på i dag!

 

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Gud nej! Jag brukar gråta ganska öppet!

 

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Ja det hade jag! Eller den var som dom flesta andra.. Men fick mysa med min älskling!

 

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Juice! Tyckte Kaffe var gott innan man hoppar gärna det just nu!

KAN DU LAGA MAT:
Om jag är på humör kan jag slänga ihop något riktigt gott!

 

ÄR DU NYTTIG:
Försöker väl vara nyttig men händer ibland eller ganska ofta att jag inte är det!

 

ÄR DU BLYG:
Jag har varit riktigt blyg den där blyga tjejen som blev illröd i ansiktet så fort jag skulle prata i klassrummet. Men sen blev jag äldre. Jag blev inte lika blyg. Men det vände totalt efter Service & Co! Från att vara blyg till att prata inför mer än 100 pers!

 

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Alldeles för tidigt. 8:00

 

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Det var ett tag sen och då var det när min bror tog fram sitt 8 bits nitendo!

 

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Super mario

 

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Det har gått i vågor beror ju på om jag festat en del. Men nu har jag inte druckit på 6 månader så nu skulle jag nog bli full på en cider.

 

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Ja alltså det har väl hänt speciellt när man var ung och dum!

 

JAG SOVER:
Älskar att sova på magen. Men det är inte så lätt just nu! Men nu blir det mest på sidan eller på ryggen!


VAD SA DU SENAST?
Få jag en puss :)

 

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Nej det var jag inte.. Var år och dagar sedan jag var på en!

 

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Världens bästa mamma.

 

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
En ryggmassage!

 

HAR DU SNYGGA SKOR:
Inte köpt skor på länge så nej det har jag inte..

 

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Oj det var länge sedan! Men ringde min syster innan skolan då hon skickade SMS ring mig när du vaknat. Så när jag ringer frågar hon vad jag gör uppe. Så det första jag sa " Jag ska till skolan"

 

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Vart skulle jag annars sova?

 

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:

Ja det hoppas jag! Han låg där när jag somnade i alla fall ;)

 

HAR DU KÖRKORT:
Om jag har! Älskar att köra bil! Och har en massa mil bakom ratten!

 

ÄR DU ENSAM NU:
Nej! Önskade att jag var det lite. DÅ jag har ont i hela kroppen och huvudet och skulle vilja sitta för mig själv och njuta av tystnaden! 

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Oj! Har mest plugg att göra denna veckan! Men ska ju vara barnvakt åt min prins mosters goding Leon på torsdag :)


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0