Kinnarps Arena

Självklart ville jag åka upp och tända ett ljus för Jönköpingshjälten Stefan Liv!
Jag Lisa och Marika åkte upp och det var en massa folk! Det var så fint! Det var en blid på han och en massa ljus och blommor! Allt känns så overkligt fortfarande och vi alla var nedstämda och kunde inte förstå att det verkligen var sant. Alla hoppades på att det var ett misstag!
Jag vill helst inte gå in och läsa på nyheterna om han! Jag vill bara låtsas som det inte har hänt. Men hela Jönköping är i tystnad och du blir påmind på Facebook hela tiden. Folk liksom jag skriver i bloggen om det och flaggan är på halvstång i hela kommunen! Han var verkligen än underbar person älskad av så många.
Jag är glad att jag åkte upp dit! Det var så fint! Det som kändes mest det var när suport klubben kom gående på vägen över 100 personer!
Jag kan inte tänka mig hur hans Fru och hans barn mår och alla hans vänner! Jag sörjer med dom!
Det kommer alltid vara Liv som har #1 i kinnarps arena!
Vila i fred Stefan Liv #1 Hv71 bästa målvakt!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0