Även i dag en tidig morgon

I dag skickade mamma ett sms vid 7:50 nu kommer vi.
Jag mamma och pappa hade bestämt att äta Frukost ut på ett café och sedan gå på torget.
Det var en mysig dag! Men fans inte så mycket på torget.
Sedan gick vi vidare till Centrum och där möte vi upp Tizze, Chrille, Leon, Marcus och Bambam. Så tog vi en fika!
M låg hemma och sov! Så synd att han inte kunde vara med. Men snart är det slut med att jobba varje helg.


Resten av dagen har jag tillbringat i soffan framför datorn. Har nästan skrivit klart första inlämningsuppgiften nu!

I morgon ska jag träffa några tjejer från gruppen som jag startade Vi med turkiska killar Andra tjejer har träffats i andra städer och länder. Och nu är det vår tur att träffas i Jönköping. Vi är 5 tjejer som bor här. Men det är 4 som ska träffas i morgon. Ska verkligen bli så himla kul! Har ju i och för sig träffat 2 ut av dom Anna och Sofie men Emelie ska bli första gången! Ska bli kul att träffa en ny tjej! Vi har verkligen mer gemensamt än vad man kan tro när man har en turkisk kille! Och Emelie är också gravid fast hon ska snart ha men det blir ju ändå bara ca 4 månaders skillnad!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0