Seriöst

I dag har det varit en hel dag i skolan. Började kl 9. Gick därifrån vid halv 5. Jag och Johanna satt i några timmar efter lektionen och gjorde några frågor.
När jag kom hem kom bror och mamma. Marcus skulle hjälpa mig med att sätta upp min klocka och fixa en annan sak. Tur att man har en händig bror i alla fall ;)


Nu när jag sitter i lugn och ro och kollar på Ensam mamma söker. Så börjar våra nyinflyttade grannar att borra i en betong vägg. Och det låter ju inte lite.. Och seriöst kan man inte göra det en annan tidpunkt och inte kl 20.33 då folk kollar på tv plus att det finns barn i huset som sover. Kan säga att han kan vara glad över att jag inte har barn nu för då hade jag gått upp och tagit hans borrmaskin och språngit ner i lägenheten och låst dörren. Eller jaja jag hade ju bett M göra det!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0