Seg söndag

I dag är det en riktigt seg söndag. Hade en sovande hund hos oss i natt och när han ligger för nära mig så börjar mina ögon klia och i natt låg han på min kudde nästan hela natten. Kunde inte med att be han flytta på sig så får väl skylla mig själv. Nej men mest är det att det är bättre han ligger på min kudde än att jag ber han flytta sig för då går han och stör M och det tycker M inte om. Han älskar bambam men inte när han ska sova.

Har hunnit med en morgonpromenad med båda M och bambam. Sedan åt vi en god frukost!
Nu blir det att plugga hela dagen lång. Vet inte när vi ska har sista provet i medicinsk men det blir v.42 i alla fall och får jag VG på detta prov så får jag vg i kursen så ja det försöker jag ju stats på!

Annars blir det nog bara en seg dag. Ska städa lite sen när jag är klar. Och sedan hämta mamma och pappa som vart i Sthlm!

Ha en fin söndag allihop

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0