Satsumas

Här sitter jag och äter satsumas en fredag. Inte för att vara nyttig utan för att det är så gott. Tror det är något som har med graviditeten att göra. Min syster hade det samma med Leon!

Annars har det varit en skit dag! Gick skit på provet rent ut sagt! Nästan inget jag hade läst på kom på provet. Så ja det blir nog ett IG men får jag ett G blir jag nöjd! Då slipper jag i alla fall göra om det! Sen önskar jag ibland att jag är tyst i stället för att yttra mig om saker. Men sagt är sagt!

Nu är det helg men måste plugga i helgen också!

Kommentarer
Postat av: Pilla

Hej!

Hur mår ni?!?! Usch, jag är så dålig på att kommentera men jag brukar gå in här och hålla koll på er ;-) Vet inte ens om jag sagt grattis till lillfisen ännu??? Äh, jag gör det nu för säkerhets skull: GRATTIS! Är så glad för er skull, och så himla kul att M verkar trivas så bra i Sverige! Hoppas du mår bra! Många kramar

2011-10-15 @ 09:17:06
URL: http://pilla.devote.se

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0