Sammandragningar

Lite dåligt med uppdateringar här nu för tiden. I går blev jag utsläng från lägenheten och fick sova hos mamma och pappa.
Fast det är inte så farligt som det låter. Nej M kompis Hamza kom hit för dom skulle åka till Skövde i dag och fixa det sista på truckkortet. Detta bestämde dom samma dag. Hängde inte riktigt med där i svängarna! Som synd var kunde inte Maria följa med och jag skulle ju till skolan i dag. Men vi får allt ta och träffas snart allihop.
Men det var mysigt att sova där! Och tur var väl det dom hade varit uppe sent och pratat!


Jag vet inte riktigt vad det är som händer i magen. Lite orolig är jag allt. Så blir det inte bättre i morgon så får jag ringa BM igen! Pratade med dom i dag men då var det inte så jobbigt som det är nu! Jag vet inte alls vad det är som sker om det är sammandragningar eller förverkar eller något annat! Allt som händer i magen nu har man ju nästan aldrig känt innan så det är ju svårt att förklara! Men det känns som hela magen krampar ihop! Och det gör ont just nu över magen! Mest när jag går. Plus att jag mår lite smått illa. Har mollande verk och känns som mensverk ibland. Har läkartid den 3 Nov men fortsätter det vill jag komma dit tidigare!
Hoppas det inte är något farligt!

Kommentarer
Postat av: Therese

Gumman det låter som förvärkar men det är klart man blir orolig.puss

2011-10-20 @ 20:27:07

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0